Lifestyle

Reggel vagy este jobb edzeni? Most kiderül!

Egy jól kidolgozott fitneszrutin sok mindentől függ, és számos egyéni tényező, például a testünk jelzései, a munka-és a szabadidőnk valamint a diéta is befolyásolja. De melyik a leghatékonyabb napszak az edzésre?

Reggel vagy este?

A legtöbb ember 9-től 5-ig tartó műszakban dolgozik, vannak, akik reggel, munka előtt, és vannak akik délután vagy este szeretnek edzeni. A fitneszedzők is egyetértenek abban, hogy a legjobb alkalom az edzésre, ha az folyamatosan illeszkedik az időbeosztásunkhoz, és az is számít, hogy hogyan érezzük magunkat egy adott órában. Kattints a galériára, amelyből kiderül, hogy számodra a reggeli vagy az esti edzés az ideálisabb!

A reggeli edzés előnyei Ha edzéssel indítod a napot, az könnyebben a napi rutinod részévé válhat és a fogyásban is segíthet. "A reggeli edzések beindítják az anyagcserét, és a mozgás hatására endorfin szabadul fel, amely egész napra meghatározza a jó hangulatodat." - mondja Heather White, a Trillfit wellness- és fitneszprogram alapítója, aki a zsírégető, kardió edzést ajánlja. A reggeli edzés által gyorsabb és energikusabb leszel, és könnyebben összpontosítasz a napi feladataidra, és emiatt sokkal nyugodtabb és pihentetőbb lesz az éjszakai alvásod is. Fontos az is, hogy a vércukorszinted miatt reggel ne éhgyomorra menj edzeni, előtte mindig egyél egy pár falatot!
Kattints a további képekért!

Lead kép: 123rf, forrás: Vogue

Bizonyára számodra sem ismeretlen, hogy néha jobban, néha sokkal nehezebben bírod a sportolást. Ezen könnyen segíthetsz: cikkünkben eláruljuk, mi a titok!

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
Ha van egy kis félsz benned a vonaton történő utazással kapcsolatban, ez az információ megnyugtathat.
Sztárok
Ahogyan a legtöbb rajongó már tudja, Tóth Andival teljessé vált az X-Faktor mentori csapata. Ütős énekeseket sikerült összeszednie az RTL-nek.
Egészség
Továbbra is velünk marad az áprilisra jellemző kacifántos időjárás. Az orvosmeteorológiai olyan dolgokat jósol, ami erős fejfájást is okozhat szerdán.