1 hét alatt kerek fenék és feszes comb: mutatjuk az edzéstervet

5. Guggolás ferde lábemeléssel

Állj vállszélességű terpeszbe, tedd tarkóra a kezed, majd guggolj le a szokott módszerrel. Amikor felemelkedsz, egyúttal húzd fel az egyik lábadat is - próbáld megérinteni a könyököd, de ne nagyon hajolj oldalra közben. Csináld meg ugyanezt a másik oldalra is. Ez számít egy ismétlésnek.

comb, popsi formálás, fenékformálás, edzés, gyakorlat

6. Szűk guggolás

Állj egyenesen, összezárt lábakkal, kezeidet kulcsold össze a mellkasod előtt. Guggolj le egészen addig, amíg a combod párhuzamos nem lesz a talajjal. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ez számít egy ismétlésnek.

comb, popsi formálás, fenékformálás, edzés, gyakorlat

7. Pisztoly guggolás

Állj egyenesen, karjaidat lazán engedd a tested mellé. Az egyik lábadat kinyújtva emeld el a talajtól, majd miközben guggolsz lefele, emeld még magasabbra. Vigyázz, ne guggolj túl mélyre, csak addig, ahonnan biztonságosan vissza tudsz jönni. Csináld meg ugyanezt a másik oldalra is. Ez számít egy ismétlésnek.

comb, popsi formálás, fenékformálás, edzés, gyakorlat

8. Kitörés

Állj egyenesen, kezeidet kulcsold össze a mellkasod előtt. Egyik lábad helyezd egy fél lépéssel előrébb, a másikat pedig hátrébb. Ha ez megvan, guggolj le úgy, hogy a hátsó térded érintse a talajt. Ezután térj vissza a kiinduló helyzetbe. Csináld meg ugyanezt a másik lábaddal is. Ez számít egy ismétlésnek.

comb, popsi formálás, fenékformálás, edzés, gyakorlat

Melyik gyakorlatból mennyit kell csinálnod? Lapozz, a következő oldalon megtalálod az edzéstervet!

Fotók: brightside.me

Oldalak