1 hét alatt kerek fenék és feszes comb: mutatjuk az edzéstervet

Szeretnél te is kidolgozott kerek feneket és feszes, izmos combokat? Akkor edzőcipőt fel és próbáld ki az alábbi gyakorlatokat. A kitartásodnak meglesz a jutalma.

Comb-és popsifeszesítő gyakorlatok

Elégedetlen vagy a combjaiddal és a hátsóddal? Akár egy hét alatt is sokat alakíthatsz rajtuk, ha a következő gyakorlatokat - amiket Alex Silver-Fagan személyi edző mutat be - rendszeresen elvégzed.

1. Guggolás

Állj egyenesen, vállszélességű terpeszben, kezeidet kulcsold össze a mellkasod előtt. Hajlítsd be a térded egészen addig, amíg a combjaid párhuzamosak nem lesznek a talajjal. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ez számít egy ismétlésnek.

comb, popsi formálás, fenékformálás, edzés, gyakorlat

2. Guggolás kirúgással

Az előző pontban elmondottak alapján guggolj le, majd miután visszatértél a kiinduló helyzetbe, az egyik lábadat emeld hátrafele. Csak addig emeld, amíg a hátad, lábad egyenesen tud maradni, majd engedd vissza a földre. Csináld meg ugyanezt a másik oldalra is. Ez számít egy ismétlésnek.

comb, popsi formálás, fenékformálás, edzés, gyakorlat

3. Szumó guggolás

A szumó guggolás tulajdonképpen ugyanarra a sémára épül, mint az alapverzió, csak itt nem vállszélességű, hanem jóval nagyobb terpeszt kell felvenned. Guggolj le, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ez számít egy ismétlésnek.

comb, popsi formálás, fenékformálás, edzés, gyakorlat

4. Szumó guggolás karlendítéssel

Állj nagy, széles terpeszbe, majd guggolj le, amíg a combjaid párhuzamosak nem lesznek a talajjal. Ha ez megvan, egyenesedj fel, de közben lendítsd a magasba a karjaidat. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ez számít egy ismétlésnek.

comb, popsi formálás, fenékformálás, edzés, gyakorlat

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Leadfotó: 123rf.com, Fotók: brightside.me

Oldalak