Hét guggoló gyakorlat a tökéletesen kerek fenékért - 15 perc az egész

A nők számára az egyik legkényesebb terület a comb, csípő és popsi, ami az alakformálást illeti. Érdemes olyan gyakorlatokat végezni, amelyek mindhárom szféra megmozgatására, erősítésére alkalmasak - a következőkben ilyeneket mutatunk be, különösen a fenékre fókuszálva.

Kerek popsi pár hét alatt

A guggolás elengedhetetlen a fenék- és combformáláshoz. A különféle ehhez kapcsolódó gyakorlatok megerősítik az alsó test minden részét, beleértve a térd körüli izmokat, stabilizálják és megvédik az ízületeket a sérüléstől. Ezt a mozgásformát természetesen csak akkor élvezhetjük az előnyeit, ha technikailag megfelelően végezzük. Néhány fontos szempontot célszerű figyelembe venni, hogy elkerüljük az utólagos fájdalomérzetet, hosszútávon pedig a maradandó károsodást. A térd a guggolások során például nem mehet a boka elé - erre nagyon fontos ügyelni, mert egy idő után komolyabb ízületi panaszokat is vonhat maga után, ha nem jól csináljuk. A törzsnek egyenesnek kell lennie, a feneket pedig feszítsük meg. Az alábbi gyakorlatoknál erre a három alapvető szabályra szükséged lesz.

1. Saját testsúlyos guggolás Kicsit vállnál szélesebb terpeszben állj, figyelj a térdedre és a törzsedre, hogy egyenes legyen.
Kattints a további képekért!

Leadfotó: 123rf

Oldalak

Szólj hozzá Te is!