Napi 10 perc elég - Cindy Crawford kedvenc gyakorlataival simán formába lendülsz az újévre

Próbáld ki te is Cindy Crawford edzéstervét, nem halálosan nehéz és elég hozzá napi 10 perc. Sőt, eszköz sem kell hozzá, csak a kitartásod.

Cindy Crawford ajánlásával

A '90-es években a legendás szupermodell, Cindy Crawford számtalan fitnesz kazettát adott ki, amelyeken különféle alakformáló gyakorlatokat mutatott be. A feladatokban közös volt, hogy nem kellett hozzájuk eszköz, illetve, hogy egyszerűen végre lehetett őket hajtani, ám ezzel nem csökkent, hanem nőtt hatékonyságuk. A Brightside összegyűjtötte a bombázó kedvenc gyakorlatait, amik neked is segíthetnek formába lendülni 2022-re. Végezd el őket minden egyes nap, összesen 10 percet vesznek el az életedből.

1. Széles guggolás

Állj egyenesen, széles terpeszben, kezedet tedd csípőre, hátad legyen egyenes. Ha ez megvan, guggolj le úgy, hogy a combod párhuzamos legyen a talajjal. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ez számít egy ismétlésnek. Csináld meg tízszer.

Cindy Crawford edzés terv torna izom gyakorlat

2. Kitörés

Állj egyenesen, zárt lábakkal, majd az egyik lábaddal lépj előre. Mindkét térdedet hajlítsd be. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Ez számít egy ismétlésnek. Mindkét oldalra csináld meg tízszer.

Cindy Crawford edzés terv torna izom gyakorlat

3. Guggolás székre

Állj meg egyenesen, kis terpeszben, a kezeidet tedd csípőre. Ha ez megvan, guggolj le, de úgy, mintha egy székre ülnél le. Térj vissza a kiinduló helyzetbe. Csináld meg tízszer.

Cindy Crawford edzés terv torna izom gyakorlat

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: britghtside.me

Oldalak