Otthoni edzésterv a legnépszerűbb fitnesz eszközökkel

Szerencsére nem muszáj tízezreket fizetned a konditermi bérletért, akár otthon is letudhatod a napi edzést. Mindössze egy kis elszántságra, pár hatékony fitnesz eszközre és néhány szabad órára lesz szükséged, mi pedig megmutatjuk, hogyan hozd ki ezekből a legjobbat!

Amire szükséged lesz:

  • Fit ball
  • gumiszalag
  • 2 db kézi súlyzó

Nem ismeretlenek ezek az eszközök számodra, ugye? Egyszerűek és igen népszerűek, a legtöbb sport boltban, sőt egy-egy hipermarket sportosztályán is könnyedén hozzájuk lehet jutni.

Szerezd be őket, s máris egy remek, változatos edzéstervet készíthetsz magadnak alacsony költségvetésből. Még személyi edzőre sem lesz szükséged, hiszen mutatunk néhány gyakorlatot és extra tippet is, melyekkel, ha elég kitartó vagy, formában tarthatod magad az egész bikini szezon alatt.

Íme, a gyakorlatok:

1. A hátsó combizmok és a farizom erősítése fit ball segítségével:

Feküdj le a padlóra, a karjaid legyenek nyújtva a tested mellett. Tedd a sarkadat a gumilabdára, emeld fel a csípődet és húzd magad alá a labdát a lábaddal legalább 30-szor.

Extra tipp: Fit ball zsírégető DVD Geszler Dorottyával - http://www.r-med.com/fit-ball-zsiregeto-dvd-geszler-dorottyaval.html

Ha otthon edzenél, de azért egy mentort is szeretnél magad mellett tudni a fit ball-gyakorlatok kivitelezése közben, akkor ez a DVD segítségedre lehet. A gumilabdás zsírégető program mellett, a pulzusmérő használatát is elsajátíthatod.

2. Bicepszformálás gumiszalaggal

Állj harántterpeszben, egyik lábaddal állj rá a gumiszalag közepére. A szalag két végét fogd meg, szorítsd a karodat az oldaladhoz. Húzd fel a szalag végeit a válladhoz úgy, hogy közben a könyököd ne mozduljon el. Lassan engedd vissza, majd ismételj legalább 20-szor.

EXTRA TIPP: Erősítő gumiszalag gyakorlatfüzettel - http://www.thera-team.hu/termekek.php?category=erositogumiszalag15m-esho...

Szinte bárhol beszerezheted a gumiszalagodat, ha azonban részletes edzéstervet is szeretnél az eszköz mellé, a Thera-Team most ajándék gyakorlatsor-füzettel ajándékoz meg.

3. Oldalemelés kézi súlyzóval

Ez a gyakorlat remekül edzi a vállizmaidat. Fogd meg a súlyzókat, állj csípőszéles terpeszben, a tenyereid egymás felé nézzenek. Végezz a súlyokkal oldalemelést körülbelül vállmagasságig úgy, hogy a könyöködet kissé hajlítod. Minden alkalommal fokozatosan emeld az ismétlésszámot!

Tetszik az oldal?
Nyomj itt egy nagy
Tetszik-et és gyere
máskor is!

Állj harántterpeszben, egyik lábaddal állj rá a gumiszalag közepére. A szalag két végét fogd meg, szorítsd a karodat az oldaladhoz. Húzd fel a szalag végeit a válladhoz úgy, hogy közben a könyököd ne mozduljon el. Lassan engedd vissza, majd ismételj legalább 20-szor.

EXTRA TIPP: Erősítő gumiszalag gyakorlatfüzettel - http://www.thera-team.hu/termekek.php?category=erositogumiszalag15m-esho...

Szinte bárhol beszerezheted a gumiszalagodat, ha azonban részletes edzéstervet is szeretnél az eszköz mellé, a Thera-Team most ajándék gyakorlatsor-füzettel ajándékoz meg.

3. Oldalemelés kézi súlyzóval

Ez a gyakorlat remekül edzi a vállizmaidat. Fogd meg a súlyzókat, állj csípőszéles terpeszben, a tenyereid egymás felé nézzenek. Végezz a súlyokkal oldalemelést körülbelül vállmagasságig úgy, hogy a könyöködet kissé hajlítod. Minden alkalommal fokozatosan emeld az ismétlésszámot!

EXTRA TIPP: Persze, ha választhatunk, eszünkbe sem jut egy több kilós kézi súlyzót leemelni a polcról, helyette egy pici, aranyos, rózsaszín darabot teszünk a kosárba. Azonban ezt „hiába” emelgeted, lényeges változást nem igazán fogsz vele elérni. A látványos eredménynek még mindig kemény munka az ára, válassz inkább 2-3 kilós súlyzókat!

Oldalak

Szólj hozzá Te is!