Éhes vagy, de nem akarsz hízni? 4 egészséges nasi, ami órákra eltelít

Mutatjuk, miből szemezgess!

Mandula

A mandula kiváló természetes fehérjeforrás, gazdag vitaminokban, ásványi sókban, ráadásul telítetlen zsírokat is tartalmaz. Utóbbiak amellett, hogy csökkentik a „rossz” koleszterin szintjét, elengedhetetlenek a vitaminfelszívódás és az anyagcsere normális működése szempontjából. Egyes kutatások szerint napi egy marék mandula elrágcsálása csökkenti az éhségérzetet, édeskés ízének köszönhetően pedig az édesség iránti vágy is pillanatok alatt elillan.

Avokádó

Az avokádó csekély cukortartalma magas A-, B1-, B2-, C- és E-vitamin-tartalommal párosul, a benne lévő rengeteg protein, rost és telítetlen zsírsav pedig olyan tápláló finomsággá teszi, hogy sokáig nem fogunk megéhezni tőle. A telítetlen zsírsavak egyébként azért is hasznosak, mert növelik a vérben a "jó" koleszterinek szintjét, miközben csökkentik a trigliceridek, vagyis a zsírok mennyiségét.

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: Instagram

Oldalak

  • 1
  • 2