A 2 legjobb popsiformáló gyakorlat a személyi edzőtől

A fenekével mindenki elégedetlen, izmosabbat, kerekebbet szeretne. Ugyan a bikini szezon már javában tart, de a popsi formálásából sosem lehet elég! Szakértőnk, Czanik Balázs megmutatja azokat a gyakorlatokat, amelyekkel a legjobb eredményt érheted el!

Első gyakorlat

Helyezkedjünk el oldalfekvésben, stabilan támaszkodjunk a kezünkkel, a felül lévő lábunkat előre nyújtjuk. Lassú, koncentrált mozdulatokkal emelgetjük kb. 30-40 cm-es magasságba. Jobb és bal lábbal külön-külön 3x30 emelést végzünk.

Megjelent Czanik Balázs Capoeira Aerobik 5. című DVD-je!

A legújabb edzésterv olyan mozdulatokat tartalmaz, melyekhez nem szükséges sem előzetes edzettség, sem ügyesség, pusztán némi kitartás és akaraterő. Az ülőmunkát végzők különösen imádni fogják a DVD-t, hiszen a fogyás mellett a gerincbántalmak orvoslására is tökéletes. A mozgás elsajátítása semmilyen előzetes tudást nem igényel, így bárki végezheti a gyakorlatokat otthon is. A DVD megrendelhető itt!

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: Czanik Balázs

Oldalak

  • 1
  • 2