Egy 4 perces edzés, ami 60 perccel ér fel - Kőkemény, de használ

Időt és energiát is spórolsz, közben pedig izmosodsz!

4 perces alakformálás

Érhet egy 4 perces edzés annyit, mint egy 60 perces? Igen! A lényeg, hogy viszonylag rövid idő alatt a lehető legtöbb ismétlést végezd el az alábbi gyakorlatokból. Ha helyesen és rendszeresen (minden egyes nap) csinálod őket, akkor hamar látni fogod a változást.

Guggolás

Állj vállszélességnél kicsit szélesebb terpeszbe, a kezeidet tedd a tarkódra. Ezután lassan kezdj el ereszkedni egészen addig, amíg a combod nem lesz párhuzamos a talajjal. A hátadat döntsd be egy kicsit, de azért maradjon egyenes! Pár másodpercig tartsd meg a pózt, majd emelkedj fel.

Mid dolgozik? Combizom, farizom, hasizom.

Meddig végezd? Annyi ismétlést csinálj, amennyi 60 másodpercbe belefér.

Fekvőtámasz

Vedd fel a fekvőtámasz kezdőpozíciót, a kinyújtott lábaidon és karjaidon támaszkodj. Figyelj arra, hogy a hátad egyenes legyen, a csípőd, feneked ne essen be, de ne is nyomd ki egyiket sem. Ezután ugyanilyen egyenes, feszes tartással hajlítsd be a könyököd, és kezdj el közeledni a talajhoz. Lent tartsd meg egy kicsit a pózt, majd told vissza magad. Ne siess, a gyakorlat csak akkor ér valamit, ha lassan, hibátlanul csinálod.

Mid dolgozik? Karizom, hátizom, farizom, hasizom.

Meddig végezd? Annyi ismétlést csinálj, amennyi 30 másodpercbe belefér.

Fotók: brightside.me

Oldalak