Fejlődnek a magyarok élelmiszerfogyasztási szokásai
Magyarország jobban teljesített.
Fontos a cukortartalom
Az eNet kft. idén nyáron a Coca-Cola Magyarország megbízásából végzett online kutatást a 18 év feletti rendszeresen internetezők körében. Ebből a friss, országos kutatásból rengeteg érdekes dolog látott napvilágot a magyarok étkezési és vásárlási szokásairól. Többek között az is kiderült, hogy mindennapi élelmiszereink cukortartalma kifejezetten fontos a vásárlók számára, sőt az emberek már arra is odafigyelnek, hogy általánosságban mennyi cukrot fogyasztanak. Saját bevallásuk szerint a válaszadók háromnegyedét befolyásolja vásárláskor, hogy a megvenni kívánt élelmiszereknek mik az összetevőik. A megkérdezettek kétharmada számára fontos az adott termék cukortartalma, de több mint felük figyelembe veszi a színezék- és szénhidráttartalmat is. A legtöbb vásárlót az befolyásolja, van-e a kiválasztott termékben tartósítószer. Ez azt is mutatja, hogy egyre tudatosabban állunk a vásárláshoz, és nehezebben dőlünk be a megtévesztésnek.