Emellett a légitársaságok figyelembe veszik az utasok visszajelzéseit, valamint a személyzet tapasztalatait is, és egyre nagyobb figyelmet fordítanak a tálalásra és a marketingre – hiszen egy jól megfogalmazott ételleírás is javíthatja az utas élményét. Végül olyan kiegészítő megoldásokat is javasolnak, mint a zajszűrő fejhallgatók, amelyekkel az étkezési élmény még kellemesebbé tehető a levegőben.
4/6
Fotó: Pinterest
Video A Hegyi doktor Magyarországon: Interjú Hans Sigl-el
Emellett a légitársaságok figyelembe veszik az utasok visszajelzéseit, valamint a személyzet tapasztalatait is, és egyre nagyobb figyelmet fordítanak a tálalásra és a marketingre – hiszen egy jól megfogalmazott ételleírás is javíthatja az utas élményét. Végül olyan kiegészítő megoldásokat is javasolnak, mint a zajszűrő fejhallgatók, amelyekkel az étkezési élmény még kellemesebbé tehető a levegőben.