Lifestyle

Mindig is úgy gondoltad, hogy te erre képtelen vagy? 5 tipp, hogy át tudd magad adni a meditációnak és élvezhesd minden előnyét

Próbáltál már valaha új szokást vagy új készséget tanulni? Valószínűleg már korán rájöttél, hogy a napi gyakorlás a siker kulcsa. Nos, ez a meditációra is igaz.

Szokások kialakítása

"Fontos, hogy naponta meditáljunk, mert ezzel egy szokást alakítunk ki" - magyarázza Sadie Bingham, a washingtoni Gig Harborban működő, szorongásra szakosodott klinikai szociális munkás. Ő maga is régóta meditál. "A legtöbb ember nem fogja azonnal észrevenni a pozitív hatásokat, ezért napi gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy elkezdjük látni a munkánk gyümölcsét" - teszi hozzá.

A napi meditációs gyakorlat elkezdése nehéz lehet, de a legtöbb ember úgy találja, hogy könnyebb, amint elkezdi észrevenni a sokféle előnyét. Még mindig kételkedsz abban, hogy a meditációt az életed részévé tudod tenni? Teljesen lehetséges, és ez a hét tipp a sikerhez segíthet.

A lényeg

Nincs helyes vagy helytelen módja a meditációnak. Akkor lesz a legsikeresebb, ha olyan módon gyakorolsz, ami neked megfelel, ezért ne habozz, próbálj ki különböző megközelítéseket, amíg meg nem találod a számodra megfelelőt.

Amikor nagyobb együttérzést, békét, örömöt és elfogadást kezdesz észrevenni az életedben, tudni fogod, hogy működik. Csak légy türelmes, mivel ezek az előnyök valószínűleg nem egyik napról a másikra jelentkeznek. Ne feledd, hogy kíváncsisággal és nyitott elmével gondolj önmagadra, és a siker felé vezető úton maradsz.

Kezdje kicsiben Bár a napi meditáció nagyszerű cél, nem kell rögtön beleugranod a napi 30 percbe (vagy hosszabb időbe). Bingham azt ajánlja, hogy a kezdők kezdjék heti háromszor öt perc vezetett meditációval, és lassan növeljék a perceket, ahogy a meditáció következetes részévé váljon a rutinjuknak. Kezdetben nem biztos, hogy nagyon figyelmesnek vagy nyugodtnak fogod érezni magad, sőt lehet, hogy egyáltalán nem érzed majd magad ellazultnak. De ez nem baj. Csak tűzd ki célul, hogy öt percet szánj arra, hogy leülj a gondolataiddal. Legyél kíváncsi rájuk, de ne erőltesd. Ha soha nem jutsz el napi 30 percig, ne aggódj - már napi 10-15 perc meditáció is jótékony hatású.
Kattints a további képekért!

Forrás: Healthline Fotó: 123rf

Oldalak

Video Visszatérés a munkába kisgyerek mellől - tippek a szakértőtől
Lifestyle
Sztárok
Amióta berobbant a köztudatba, Julia Robertset mindig vörös hajjal láttuk, ennek azonban most vége, a színésznő ugyanis drasztikus változtatás mellett döntött.
Lifestyle
Igazi kánikulai meleg van, de a kemény viharok sok helyen meg fogják cibálni a forróság bajszát. A gond csak, hogy jégesőre is számítani kell.
Sztárok
Metzker Viki is bekerült a nyertesek közé a Joy Social Media Award díjátadón, méghozzá a #Hallgasshazait kategóriában.