Ez a legjobb módszer a melltartóháj ellen - Tüntesd el 3 hét alatt

Nem is gondolnád, de az édesburgonya is hatásos lehet a kellemetlen probléma orvoslására. Ezt figyeld!

Számolj le vele végleg

1. Súlyzós edzések - A kocogás, vagy a végtelen kardiózás nem feltétlenül fog segíteni, abban, hogy végleg megszabadulj ettől a bosszantó kis zsírrétegtől. A súlyzós edzések kitöltik a zsír helyét izommal, ami feszes formát és tónusos testet eredményez. Észre sem fogod venni, hogy szép lassan szó szerint leolvad rólad a felesleg.

2. Plank - A planking az egész testünket átmozgatja, ráadásul segít megszabadulni a hátunkra lerakódott zsírrétegtől is. Végezd 30 másodperces szettekben kis pihenőkkel.

3. Fekvőtámasz - A fekvőtámaszok kifejezetten ezt a részt erősítik, sőt még a hónaljháj ellen is kiváló gyakorlatok. Ha nem megy a rendes verzió, vagy éppen még kezdő vagy, akkor először próbáld meg a nőit, esetleg támaszkodj egy padra, az ágy szélére, vagy egy székre.

Lapozz a cikk folytatásáért!

Fotó: 123RF.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!