Vallottak a fitnesz bloggerek: ettől a gyakorlattól lett kerek a popsijuk

Nekik hihetsz!

A bloggerek kedvenc gyakorlatai

Mutathatunk nektek ilyen-olyan gyakorlatokat, amelyek állítólag feszes és kerek feneket formálnak, ám mégiscsak az az igazi, ha profik ajánlják a legmegfelelőbbeket. Cikkünkben 4 tökéletes alakú bloggercsaj kedvenc gyakorlatait szedtük össze (akiknek az előtte-utána fotói nagyon beszédesek), válogass kedvedre!

1. Fordított hiperhajlítás

Ezt a gyakorlatot minden olyan felületen meg tudod csinálni, amire rá lehet hasalni, és van helyed a lábemelgetéshez. Ha felfeküdtél, a lábaidat hajlítva húzd oda az eszközhöz, majd az illusztráción látható módon nyújtsd ki őket - figyelj arra, hogy a tested feszes maradjon, ne inogj össze-vissza. Tartsd meg pár másodpercig a pózt, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe. Akkor csinálod jól, ha érzed, hogy a fenekedben és a csípődben dolgoznak az izmok.

Mennyit csinálj? 3-4 sorozat, mindegyik 12-15 ismétlésből álljon

Kinek vált be a legjobban a popsiformálásban? Arina Skoromnaya fitnesz blogger

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: brightside.me, Instagram

Oldalak

Szólj hozzá Te is!