Itt az új hóbort: kutatások szerint csokis tejet kellene innunk edzés után

Le a shakekkel? A tanulmányok szerint brutálisan hatásos.

Te mit szoktál inni?

Gyerekkorunkban rengeteg kakaót és forró csokit ittunk, ám manapság ezt már felváltották a kávé különlegességek, illetve a különböző teák és tejes, proteines shakek. "Felnőttesebb" ezeket inni, ám a legújabb kutatások szerint néha érdemes lenne beiktatni a mindennapjainkba régi kedvencünket, ugyanis tökéletes finomság egy fárasztó edzés után, ami hozzájárul teljesítményünk fokozásához is. Lapozd fel galériánkat, mutatjuk a részleteket!

Edzés után a sportolók a megfelelő mennyiségű fehérje és szénhidrát fogyasztásával csökkenthetik az izomfájdalmat és a merevséget. Az ideális arány 4 gramm szénhidrát és 1 gramm fehérje között van. Az egyes sportitalokkal vagy akár a közönséges tejjel ellentétben a csokoládéstej játszi könnyedséggel eléri ezt az arányt, ami hozzájárul fizikai fejlődésünkhöz.
Kattints a további képekért!

Leadfotó: 123RF.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!