Utazás

Fókuszban a magyar vendégek növekvő száma

Szlovénia legnagyobb tengerpartiszállodalánca, egy exkluzív sajtóesemény keretében mutatta be legfrissebb eredményeit és 2025-ös terveit a magyar piacon. A tavaly májusi budapesti bemutatkozás után, melynek a frissen nyílt Madame Tussauds Budapest adott otthont, immár másodszor érkeztek a szlovén szállodás szakemberek fővárosunkba. Az idei sajtótájékoztatónak ismét különleges helyszín adott otthont: a Budai Várnegyed egyik rejtett kincse, a Mátyás-templom tornya és tetőszerkezete között található gallériásterem.

A rendezvényen mintegy 25 magyar újságíró és influencer vett részt, akik első kézből értesülhettek a LifeClass Hotels & Spa legfrissebb fejlesztéseiről, valamint a magyar piac növekvő szerepéről a szállodalánc életében. 2024-ben a magyarok összesen 123.479 vendégéjszakát töltöttek Portorozban, ebből 14.712 -öt a a LifeClass Hotels and Spa hoteljeiben, és 2025 januárjában már 2.653 éjszaka foglalása történt meg. A szállodalánc reményei szerint az idei évben hasonló vagy még nagyobb vendégforgalomra számíthatnak.

Video Horányi Juli, Tóth Vera, Mihályfi Luca: Tényleg nehezebb nőként a zeneiparban?

Az eseményen Mitja Žnidaršič, a szállodalánc értékesítési és marketing ügyvezető igazgatója mutatta be a 2024-es év legfontosabb eredményeit, köztük a legújabb fejlesztést is, miszerint tavaly júniusban teljes felújítás után megnyitották a Riviera Hotelt. Majd kolléganői, Ylenia Loredan és Katerina Grego pedig a szállodalánc különlegességeit és szolgáltatásait ismertették.

A hotel kiemelte, hogy a növekvő magyar érdeklődésre reagálva egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a magyar vendégek elérésére és kiszolgálására. Ennek érdekében a szállodalánc weboldala már magyar nyelven is elérhető.

A prezentációt követően a résztvevők egy exkluzív fogadáson vettek részt, ahol megkóstolhatták a híres helyi, szlovén narancsbort (mely fehér Malvazija szőlőből készül és hosszabb érési folyamaton megy keresztül), valamint klasszikus mediterrán ízvilágú kóstolót. A gasztronómiai élményt tovább gazdagították a Morgan oliva farm különböző ízesítésű olajai és a történelmi, de ma is hagyományos módszerekkel működő Piráni Sólepárló "só virágai" (fleur de sel).

Az esemény fénypontjaként az újságírók és a szlovén vendéglátók privát toronytúralátogatáson vehettek részt a Mátyás-templom kilátójában, ahonnan 360 fokos panorámában csodálhatták meg a várost a tavaszi naplementében és az azt követő kék órában. Az élményt a torony 18 órai harangozása tette még varázslatosabbá.

A budapesti sajtóesemény előtti napon Prágában is hasonló rendezvényt tartottak, amelyet szintén a HotelPremio PR hazai csapata szervezett, cseh országi partnerük segítségével. A prágai eseményen mintegy 30-35 cseh újságíró ismerkedhetett meg idén először a hotel kínálatával a cseh főváros központjában.

A LifeClass Hotels & Spa továbbra is aktívan jelen szeretne lenni a magyar piacon, és célja, hogy még több magyar turistát csábítson egy felejthetetlen szlovéniai pihenésre – médiakampányokkal, sajtóutakkal és influenszerekkel való együttműködésekkel.

Oldalak

Utazás
Sztárok
A színésznő a minap Szaúd-Arábiában járt az idei Red Sea International Film Festival nyitóestjén, ahol egy olyan fekete estélyit viselt, hogy még az állunk is leesett tőle.
Sztárok
Úgy tűnik, Kamilla királyné már rég nem csupán a háttérből figyeli a királyi udvar működését: ő az, aki sokszor irányít, és olyan feltételeket szab, amelyeket olykor a személyzet is ledermedve...
Lifestyle
Christmas
Sokan már műfenyőt választanak karácsonyra az élő helyett, azonban egy dologról el szoktak feledkezni.
Lifestyle
Cikkünkben összegyűjtöttünk minden hasznos információt a cumi elhagyásról, hogy a búcsú pillanata ne könnyekkel teli legyen, hanem a kicsik fejlődésük egyfajta lépcsőjeként, büszkén tekinthessenek...