Kiderült: nem panaszkodósak a magyarok, ilyenek vagyunk igazából egy felmérés szerint

Úgy tűnik, az elmúlt másfél év bezártsága több szinten is megváltoztatott minket. Kevesebbet panaszkodunk, viszont hamarabb dühbe gurulunk, ha valami nem úgy alakul, ahogy azt mi szeretnénk.

Már nem panaszkodunk - inkább dühöngünk

Ahogy átalakultak a mindennapjaink, szokásaink a korlátozások alatt, úgy változtak a preferenciáink is. Futárszolgálatok, webáruházak, életrendelések, online shopping – az elmúlt másfél évben ők lettek legújabb kedvenceink és egy friss hazai felmérés szerint úgy tűnik, nem is panaszkodunk rájuk sokat. Kiderült viszont, hogy szakítóoknak számít, ha nem olyan könnyen és gyorsan kapunk választ a problémáinkra a szolgáltatóktól, ahogy ezt elváruk – minden ötödik embernek elég csupán egyetlen rossz élmény is ehhez. Bár örök mondás, hogy a magyarok állandóan panaszkodnak, a felmérés alapján ez a sztereotípia megdőlni látszik. A közösségi médiában az elmúlt egy évben a vásárlók 32 százaléka osztotta meg véleményét valamilyen szolgáltatóról, de ezek között pozitív és negatív beszámolók egyaránt voltak, sőt, kétszer annyian vannak, akik inkább a jó élményekről számolnak be, mint a rosszakról.

Egyre többet számolunk be a pozitív élményeinkről is

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotó: 123rf.com

Oldalak