Lifestyle

Neked is gyakran fáj a nyakad és a vállad? Íme 3 hatékony otthoni tipp ellene!

A nyakunk és vállunk a nap nagy részében, ha nem is közvetve, de nagy igénybevételnek van kitéve. A fájdalom legtöbbször azoknál jelentkezik, akik komoly fizikai vagy irodai ülőmunkát végeznek, de a rossz tartás, egy kényelmetlen matrac vagy párna is okozhat izomgörcsöket és csomókat a nyakunkban és a vállunkban egyaránt.

Hogyan enyhíthető gyorsan és hatékonyan a fájdalom?

Bármi is okozza, a fájdalom képes akár napokra is elrontani az ember közérzetét. A legtöbben rögtön fájdalomcsillapítóhoz, mindenféle krémekhez vagy masszázsgéphez nyúlnak, pedig néhány egyszerű otthoni praktikával mi magunk is könnyen enyhíthetünk a tüneteken. A 3 leghatékonyabb tippért, kattints a galériára!

1. Egyszerű tornagyakorlatok Figyelembe kell venni, hogy a "vállunkra nehezedő teher", tehát a stressz is okozhat krónikus fájdalmakat. Bármilyen könnyű testmozgás, akár egy tempósabb séta is kifejezetten stresszoldó hatással bír, de ha napközben körkörösen átmozgatjuk a vállunkat és a nyakunkat, illetve átnyújtjuk a karjainkat, azzal enyhíthetünk a kínzó fájdalmakon. A nyújtás kifejezetten sokat segít, ezért ha van időd, érdemes egy rövid jóga vagy pilates órát is beiktatni a napodba.
Kattints a további képekért!

Lead kép: 123rf, forrás: Házi Patika, Gyógyszer Nélkül

Számos kellemetlenséget előzhetsz meg vele, amikre nem is gondolnál.

Oldalak

Lifestyle
Sztárok
A Mirror információ szerint Harry rájöhetett, hogy túl messzire ment a múltban a családjával szemben megfogalmazott kritikákkal, ezért a herceg állítólag jelenleg mást sem csinál, csak folyamatosan...
Sztárok
Tóth Gabi bizony tudja Puzsér Róbert telefonszámát, és néha üzenetet is szokott küldeni a kritikusnak. Hát, ők biztosan nem lesznek barátok a jövőben.
Utazás
Az Európai Bizottság európai városokat vizsgált. Szóba került a biztonság is, és egy magyar város is felkerült a listára, mint kevésbé biztonságos hely.