Így lehet Neked is hetek alatt lapos hasad! - Mutatjuk, mit rontottál el eddig

Sokan sajnos hiába edzenek és figyelnek oda a táplálkozásukra, a hasuk mégis kritikus pont marad az alakformálásban. Bár a hasi zsírpárnák eltüntetése önmagában sem egyszerű feladat - ez egyébként a legproblémásabb terület a testünkön - sokszor mi magunk nehezítjük meg a saját helyzetünket. Éppen ezért, most összegyűjtöttük a leggyakoribb okokat, miért nem lesz a hasad laposabb!

1. Túl sok a készétel

Még azok a készételek is a pocakodon rakódnak le, amik viszonylag kevés kalóriát tartalmaznak, hiszen ettől függetlenül cukor és nátrium, vagyis só bőven van bennük. A só és a cukor is megtelepszik a legkényesebb területeken, utóbbit ráadásul a mézhez hasonlóan zsírként tárolja el a szervezet. Egy tanulmány szerint azoknak, akik cukor-és zsírdúsan táplálkoznak, sokkal nagyobb a pocakjuk, mint azoknak, akik odafigyelnek arra, mit esznek. Ha ezeket az ételeket elhagyod, máris tettél egy lépést a fogyás felé.

2. Csak a hasadra edzel

Ha eddig nem szólt volna senki, mi most megtesszük: nem fogod leadni a kínzó felesleget akkor, ha csak a hasadra edzel - a haspréssel izmot építesz, ám a zsírpárnák ettől még ott maradnak. Ahhoz, hogy elinduljon a változás a hasi részen, mindenhonnan fogynod kell! Koncentrálj azokra a gyakorlatokra, amik az egész testet, többek között a hasat is edzik. Ha foglalkozol az olyan nagy izomcsoportokkal, mint a kar, a láb, és nagy izomtömeget tudsz építeni, akkor a kalóriaégetés is jobban fog menni.

3. Keveset alszol

Az alváshiány súlyfelesleghez vezet, és kutatások azt is kimutatták, hogy az extra kalóriák a hasra vándorolnak. Bizony! A Wake Forest Egyetemen végzett kutatás alapján azoknak az embereknek, akik 5 óránál kevesebbet alszanak, nem növekedett a súlyuk, de a testükben lévő zsír mennyisége sokkal nagyobb lett, mint azoknak, akik 6-8 órát aludtak. Az ok egyszerű: megfelelő mennyiségű alvás nélkül az éhségért felelős hormonok termelődése fokozódik, ami arra sarkall, hogy túledd magad. Ráadásul, ha fáradt vagy, kevesebb kedved lesz elmenni sportolni, szóval szánj elég időt a pihenésre is!

4. Bedőlsz a diétás termékeknek

Egyes diétás termékek sok mindenkit félrevezetnek, de te ne legyél köztük. A diétás kóla és társai csak többet ártanak, mint használnak, semmi hasznukat nem veszed. Bár ebben még a szakemberek sem tudnak megegyezni, valószínűleg az édesítők miatt van ez, amik lelassítják az emésztést, így a hasi zsír ahelyett, hogy eltűnne, csak még tovább raktározódik. Hagyd ezeket a termékeket, és állj rá mondjuk a citromos vízre - a test ugyanis arra használja a vizet, hogy kiiktassa a zsírsejteket, az pedig nagyon fontos, hogy hidratált tudj maradni.

Femcafe-tipp (x)

Nyilván tudjuk, hogy nem mindenkinek van ideje heteket várni az álomalakra, ami sokszor lemondással és rengeteg önuralommal is jár. Ha Te is gyorsan szeretnél látványos eredményeket elérni, akkor az enCurve forradalmian új zsírbontó-alakformáló technológiáját kezelést Neked találták ki, hiszen segítségével már 4 alkalom után akár 8-10 cm karcsúsodást érhetsz el! A hazánkban egyedülálló, fájdalommentes technológia pont a legproblémásabb hasi- és hastájéki zsír bontásában nyújt professzionális segítséget, hogy önsanyargatás nélkül, gyorsan formába lendülhess a nyárra!
További részleteket itt találsz!

Fotók: sumaiweb.jp, literallylean.com, saudibeautyblog.com, shutterstock.com; Leadfotó: jozko.sk

Oldalak

Szólj hozzá Te is!