Lifestyle

A legformásabb kismamák titkai: így őrizd meg az alakodat a várandósság alatt is

Babát tervezel, vagy már úton is van a jövevény és azon aggódsz, hogy felesleges kilók tömkelege fog rádrakódni a következő hónapokban? Néhány egyszerű trükk betartásával garantálhatod, hogy a súlygyarapodás ne csússzon át az egészségtelen kategóriába.

Kulcsszó: a tudatosság

Teljesen természetes dolog, hogyha valaki babát vár, mindent megtesz annak érdekében, hogy a legjobb körülményeket biztosítsa születendő gyermeke számára. Ilyenkor hajlamosabbak vagyunk többet enni, mondván "kettő helyett étkezünk", így gyakorta felszalad pár kiló. Sokan a sportról is lemondanak, hiszen első a biztonság. Néhány egyszerű trükk betartásával viszont megelőzhetjük, hogy a szükségesen túl még több kiló ragadjon ránk. A felhőtlenül boldog gyermekvárás alapköve a kismama tudatos és egészséges életmódja, mindez pedig sokaknál egy kisebb életmódváltást is szükségessé tehet. Mutatjuk, mire figyelj.

Kattints a galériára!

A megfelelő mennyiségű víz fogyasztása alapvető fontosságú az általános egészségi állapotunk szempontjából, plusz a testsúlykontrollban is segít. A hidratáltság különösen fontos a terhesség alatt, ugyanis a víz segít a placenta kialakulásában. Ha nehezen tudod rászoktatni magad a rendszeres folyadékpótlásra, válassz egy szimpatikus vizes palackot és kivétel nélkül mindenhova vidd magaddal.
Kattints a további képekért!

Leadfotó: unsplash/camylla-battani, Forrás

Oldalak

Lifestyle