4 hatékony emésztésserkentő gyakorlat, ami megduplázza a fogyást

2. Lábemelgetés

Állj meg egyenesen, két kezedben egy-egy súlyzóval. Emeld fel behajlítva az egyik lábad, miközben az egyik karodat kinyújtod, ameddig csak tudod, a másikat pedig behajlítva a válladhoz érinted. Ez számít egy ismétlésnek. Figyelj arra, hogy tökéletesen össze tudd hangolni a gyakorlat különböző részeit, illetve, hogy ne lendületből, hanem izomból dolgozz.

Szakértői tipp: A hasad legyen megfeszítve, és a vállaid viszont legyenek lazák, ne húzd fel őket a nyakadba!

3. Kitörés hátra

Állj meg egyenesen, két kezedben egy-egy súlyzóval; enyhén hajlítsd be a térded, a karjaidat pedig húzd fel magad mellé. Ha felvetted a kezdőpozíciót, akkor lépj hátra az egyik lábaddal, de figyelj arra, hogy a térdeid maradjanak behajlítva. Ezután következhet a másik láb is. Ez számít egy ismétlésnek.

Szakértői tipp: Miközben váltogatod a lábad, a feneked és a hasad legyen feszes, ne lengjenek ki egyik vagy másik irányba, és ne mozduljanak el.

Gifek: prevention.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!