5 ok, ami miatt folyamatosan visszahízod a leadott kilókat

Fogyókúrás csapdába estél? Segítünk abba, hogy hogyan tartsd meg a versenysúlyod. Íme!

Valamiért nem megy?

Amikor már hosszú hónapokat öltél egy diétába, napi szinten sportoltál, ráadásul a finom falatokra és csalásokra is mindig nemet mondtál, igen frusztráló, amikor hirtelen visszakúsznak azok a fránya leadott kilók. A jojó-effektusnak számtalan oka lehet, még olyan tényezők is befolyásolhatják súlyunk ingadozását, amelyekre nem is gondolnánk. Ha már többször fulladt kudarcba a diétád, akkor mutatunk most öt okot, ami közrejátszhatott benne. Lapozd át a galériánkat!

Nőtt az izomtömeged - Ha jelentős súlyfelesleggel rendelkezel/rendelkeztél és elkezdtél sportolni, ráadásul olyan mozgásformákat választottál, amelyek növelhetik az izomtömeget (pl. futás, súlyemelés, saját testsúlyos edzésformák), akkor ne lepődj meg a súlygyarapodáson. Könnyen lehet, hogy nőtt az izomtömeged, ellenben a zsírvesztés lassabban megy. Tudjuk, hogy az izom nehezebb, mint a zsír, szóval ne a mérlegre hallgass, hanem a centire.
Kattints a további képekért!

Nézzük, hogy te vajon mennyire vagy tisztában személyes vonzerőddel!

Leadfotó: 123RF.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!