Pompás feneked lesz a szumó guggolástól - Bárhol és bármikor csinálhatod

Azt mondják, a guggolás a gyakorlatok (egyik) királya, hiszen bárhol, bármikor megcsinálhatod, nem kell hozzá eszköz, ráadásul nagyon hatásos. Ezzel szakértőnk, Fodor Imre fitnesz edző, testépítő is így van, ezért ajánlja, hogy a strandszezon előtt mindenképpen próbáld ki a szumó guggolást, ami az egyik legjobb guggolós gyakorlat - pompás feneked lesz tőle!

Szumó guggolás (aka plié guggolás)

Állj terpeszállásba, csípőszélességnél egy kicsit szélesebb terpeszbe. Lábfejed mutasson enyhén kifelé, a karjaid legyenek a teste elé. Egyenes törzzsel ereszkedj guggolásba egészen addig, míg a feneked a térded vonalába nem kerül. Törekedj arra, hogy ne emeld fel gyakorlat közben a sarkat, illetve, hogy a térded ne essen előrébb, mint a bokád! Ezután lassan emelkedj fel kiinduló helyzetbe, de ügyelj arra, hogy térdeid ne feszítsd túl. Sorozatonként 15-20 ismétléssel végezzük a gyakorlatot.

Elsődleges izmok, melyeket használsz a gyakorlat során: combközelítők, combfeszítő és farizom.

Gyakorlat nehezítése

Végezd a gyakorlatot lábujjhegyen, vagy tarts a kezedben egy másfél literes vizesflakont!

A cikk folytatódik a második oldalon!

Fotó: Fodor Imre

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!