Egészség

Pompás feneked lesz a szumó guggolástól - Bárhol és bármikor csinálhatod

Azt mondják, a guggolás a gyakorlatok (egyik) királya, hiszen bárhol, bármikor megcsinálhatod, nem kell hozzá eszköz, ráadásul nagyon hatásos. Ezzel szakértőnk, Fodor Imre fitnesz edző, testépítő is így van, ezért ajánlja, hogy a strandszezon előtt mindenképpen próbáld ki a szumó guggolást, ami az egyik legjobb guggolós gyakorlat - pompás feneked lesz tőle!

Szumó guggolás (aka plié guggolás)

Állj terpeszállásba, csípőszélességnél egy kicsit szélesebb terpeszbe. Lábfejed mutasson enyhén kifelé, a karjaid legyenek a teste elé. Egyenes törzzsel ereszkedj guggolásba egészen addig, míg a feneked a térded vonalába nem kerül. Törekedj arra, hogy ne emeld fel gyakorlat közben a sarkat, illetve, hogy a térded ne essen előrébb, mint a bokád! Ezután lassan emelkedj fel kiinduló helyzetbe, de ügyelj arra, hogy térdeid ne feszítsd túl. Sorozatonként 15-20 ismétléssel végezzük a gyakorlatot.

Elsődleges izmok, melyeket használsz a gyakorlat során: combközelítők, combfeszítő és farizom.

Gyakorlat nehezítése

Végezd a gyakorlatot lábujjhegyen, vagy tarts a kezedben egy másfél literes vizesflakont!

A cikk folytatódik a második oldalon!

Fotó: Fodor Imre

Oldalak

Egészség
Lifestyle
Kíváncsi vagy a személyiséged legmélyebb rétegeire? Ez az egyszerű teszt többet mond el rólad, mint gondolnád.
Sztárok
Sanna Marint általában hivatalos, elegáns és visszafogott szettekben láthatjuk csak munkájából és pozíciójából kifolyólag, most azonban fehér estélyit öltött magára, amiben úgy tündökölt, akár egy...
Utazás
Lehet, hogy korábban már találkoztál ezzel a bejegyzéssel, azonban számos platformon újra megosztották azt a két képet, ami 35 év különbséggel készült.