„Az ember a saját hangját megszokja, és nekem fogalmam sem volt, hogy ez milyen szörnyű. Nem tudtam elképzelni, hogy ezt milyen hallgatni és soha senki nem szólt rám. Kezdetben egyébként olyan szerepeket kaptam, amiben ezt a hangot használták a rendezők. Aztán egyszer, a pályám kezdetén Zsámbéki Gábor rám osztotta Shakespeare Ahogy tetszikében Rosalindát, és én – talán azért, hogy a kontrollom pontosodjon - felvettem egy próbát. És akkor abba akartam hagyni a pályát... Azt gondoltam, hogy ez alkalmatlan arra, hogy egy ekkora főszerepet a néző két-három órán keresztül ezt hallgassa, ezt nem lehet, ez kibírhatatlan... Zsámbéki azt mondta, ne hülyéskedjek" – mesélte Pogány Judit, aki nagyon sokszor játszott olyan szerepet, amelyben ez a hang használható volt, mára pedig sokat alakult és meg is barátkozott ezzel az adottsággal. A teljes beszélgetés ide kattintva hallgatható meg.
Fotó: Facebook/ Örkény István Színház
„Az ember a saját hangját megszokja, és nekem fogalmam sem volt, hogy ez milyen szörnyű. Nem tudtam elképzelni, hogy ezt milyen hallgatni és soha senki nem szólt rám. Kezdetben egyébként olyan szerepeket kaptam, amiben ezt a hangot használták a rendezők. Aztán egyszer, a pályám kezdetén Zsámbéki Gábor rám osztotta Shakespeare Ahogy tetszikében Rosalindát, és én – talán azért, hogy a kontrollom pontosodjon - felvettem egy próbát. És akkor abba akartam hagyni a pályát... Azt gondoltam, hogy ez alkalmatlan arra, hogy egy ekkora főszerepet a néző két-három órán keresztül ezt hallgassa, ezt nem lehet, ez kibírhatatlan... Zsámbéki azt mondta, ne hülyéskedjek" – mesélte Pogány Judit, aki nagyon sokszor játszott olyan szerepet, amelyben ez a hang használható volt, mára pedig sokat alakult és meg is barátkozott ezzel az adottsággal. A teljes beszélgetés ide kattintva hallgatható meg.