Fel sem kell kelnünk a kanapéról a legújabb kézműves sörért
Szeptember vége óta foodpanda márkanévvel és még több innovációval folytatja a NetPincér, amelynek saját üzlethálózata, a NetPincér market már panda market néven érhető el. A márkaváltás egyik eredménye egy vadonatúj kézműves sör, amelyhez még csak fel sem kell kelnünk a kanapénkról.
Fél órán belül a küszöbünkön
A foodpanda mára túlnőtt az étel házhozszállítási piacon és elhozta a vásárlás új generációját, a gyorskereskedelmet Magyarországra, aminek köszönhetően akár 30 percen belül házhoz rendelhetjük az élelmiszereket, valamint háztartási cikkeket is.
A vállalat saját élelmiszerüzlet-hálózata tavaly december óta érhető el, az elmúlt időszakban pedig erős vidéki terjeszkedésbe kezdtek és már 12 raktárból szállítanak ki a cég futárpartnerei. Budapest mellett Debrecenben, Szegeden, Pécsett, Kecskeméten, Székesfehérváron, valamint Szolnokon is házhoz jönnek az élelmiszerek, illetve háztartási cikkek, év végéig pedig további városokban nyit a szolgáltatással a foodpanda.
Sört rendelünk legszívesebben, ha gyorskereskedelemről van szó
Az elmúlt csaknem egy évben rengetegen kipróbálták a panda marketet és a tapasztalatok alapján, aki egyszer rendel a hálózattól, az máskor is visszatér. A sok rendelői számból pedig még több érdekességet lehet megtudni.
A statisztikák például azt is mutatják, hogy ha azonnali élelmiszer rendelésről van szó, akkor a sör a legnépszerűbb termék, ezt követi a víz és a kóla, valamint a tej, a zsemle, illetve a banán.
A folyékony kenyér olyannyira közkedvelt, hogy hónapról hónapra tartja magát a képzeletbeli dobogón, a hét második felében és ünnepnapokon pedig még inkább a csúcsra tör. Ezért is jött az ötlet a foodpanda részéről a co-branded sör megalkotására. Hiszen, bár átlagosan több, mint 60 féle sör közül választhatnak a panda market vásárlói - köztük számos kézműves sörből - , mégis más egy igazi limitált kiadású hazai sör, amit kimondottan csak az üzlethálózat rendelői számára készítettek.