20 perces kardió edzés otthonra: csináld ezt, és eltűnik a hájréteg

Levezetés

1. Lefelé néző kutyapóz

Vedd fel a plank pozícióját, majd nyomd felfele a csípődet addig, amíg hátul a sarkadat le nem tudod tenni a padlóra. Hagyd, hogy az egész tested elnyúljon.

Ismétlésszám: tartsd a pózt 5 lélegzetvételig

2. Macska és tehén

Ereszkedj négykézlábra, majd először homorítsd a hátad, utána pedig domborítsd.

Ismétlésszám: tartsd a pózt 5 lélegzetvételig

3. Harcospóz 2

Csinálj egy nagy terpeszt úgy, hogy a két lábfejed a képen látható távolságban legyen egymástól. Jobb lábfejedet 90 fokkal, a balt pedig kb. 45 fokkal fordítsd el. Hajlítsd be a jobb térded annyira, hogy a jobb combod párhuzamos legyen a talajjal, a jobb lábszár pedig a talajra merőlegesen álljon. Emeld föl mindkét karodat oldalsó középtartásba, tenyereid nézzenek a talaj felé. Törekedj arra, hogy a medence előre nézzen, ne forduljon ki, a vállad pedig ne legyen merev.

Ismétlésszám: tartsd a pózt 5 lélegzetvételig

Fotók; Forrás: shape.com

Oldalak

Címkék: