20 perces kardió edzés otthonra: csináld ezt, és eltűnik a hájréteg

Főbb gyakorlatok

1. Hegymászás

Helyezkedj fekvőtámasz vagy plank kezdőpozícióba úgy, hogy a lábaidat nyisd szét egy kis, vállszélességű terpeszbe. Húzd fel a jobb térded a mellkasod jobb oldalához, majd ahogy visszafele nyújtod, húzd fel a bal lábad ugyanaddig. Ezután kezdd el cserélgetni a lábad, és addig növeld a tempót, amíg szinte már futsz.

Ismétlésszám: 1 percig csináld folyamatosan

2. Burpee

Állj meg egyenesen, vállszélességű terpeszben. Ha ez megvan, ugorj fel kinyújtott karokkal olyan magasra, amilyen magasra csak tudsz. Finoman landolj, majd rögtön guggolj le, tedd le a tenyered a földre, majd vedd fel a plank pózt. Csinálj egy fekvőtámaszt, azután álj fel.

Ismétlésszám: 1 percig csináld folyamatosan

3. Guggolás ugrással

Állj meg egyenesen, vállszélességű terpeszben. Guggolj le lassan addig, amíg a combjaid párhuzamosak nem lesznek a talajjal. Ha ez megvan, ugorj fel olyan magasra, amennyire csak tudsz. Landolj finoman.

Ismétlésszám: 1 percig csináld folyamatosan

4. Síugrás

Tegyél le a földre egy hosszúra hajtott törölközőt vagy egy ugrókötelet. Állj az egyik oldalára egyenes háttal, összezárt lábakkal. Ezután oldalazva ugord át az egyik segédeszközt, majd ugorj vissza.

Ismétlésszám: 1 percig csináld folyamatosan

5. Pilates 100

Feküdj hanyatt, a térdeidet hajlítva húzd fel úgy, hogy derékszöget zárjanak be. A karjaidat fektesd magad mellé. Emelkedj meg a lapockád aljáig, a karjaidat nyújtsd előre, és igyekezz minél hosszabbra nyúlni. Tartsd meg a pózt addig, amíg 10 be-és 10 kilégzést nem csinálsz. Engedd vissza a felsőtested.

Ismétlésszám: 1 percig csináld folyamatosan

Fotók: shape.com

Oldalak

Címkék: