Fatális hibák: 4 reggeli étel és ital, amitől derékra hízol

Csak úgy növekszik tőlük a felesleg.

1. Dobozos gyümölcslevek

Bár a legtöbb dobozos gyümölcslében sokkal kevesebb kalória van, mint sok más ételben és italban, ráadásul gazdagok vitaminokban és ásványi anyagokban, mégsem ajánljuk, hogy reggelire fogyassz belőlük. Amellett, hogy kevés rostot tartalmazhatnak, fölösleges mennyiségű cukor lehet bennük, ami megemeli a vércukor szintjét, és lerakódik az olyan „befogadó” helyeken, mint a derék és a csípő. Ha mindenképpen gyümölcslére szomjazol, inkább facsarj ki magadnak pár narancsot - egészségesebb, finomabb alternatíva.

2. Édes péksütemények

A legtöbb embernek nincs ideje otthon reggelit készíteni magának, így a könnyebbik utat választja: menet közben beszalad egy közeli pékségbe és vesz valamilyen édes süteményt. Pedig ezek a szénhidrátban dúskáló ételek esküdt ellenségei a szép derék- és csípővonalnak, ráadásul kevés fehérjét és rostot rejtenek, ami szintén nem jó hír a diétázóknak. Mi péksüti helyett meleg szívvel ajánljuk a túrót egy kis fahéjjal, magvakkal, gyümölccsel megbolondítva - édes, de egészséges!

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: 123rf.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!