Darázsderekat farag ez az 5 gyakorlat - Legyilkolják az úszógumit

Otthon is csinálhatod őket.

A derekat formálják

Tévedés, hogy csak annak lehet darázsdereka, aki karcsú és tökéletes alakkal születik. Ahogy a testünk más részét, úgy a derekunkat is formálhatjuk, ezért persze tenni kell: az első lépés, hogy a megfelelő gyakorlatokat választjuk ki, a második pedig az, hogy ezeket a feladatokat rendszeresen, kellő kitartással végezzük. Mutatjuk az 5 leghatékonyabbat!

Első gyakorlat

Feküdj hanyatt, a karjaid legyenek a tested mellett, majd az összezárt, kinyújtott lábaidat emeld fel a fejed felé, kb. 45 fokos szögben. Figyelj arra, hogy a fejed, a vállad és a karjaid maradjanak szorosan a földön! Ha ez kész, ereszkedj vissza a földre, csak a lábaid maradjanak feszesen a levegőben, és a képen látható módon dőlj kicsit az egyik oldalra. Ezután jöhet a másik oldal. Ez számít egy ismétlésnek. Csinálj 3 sorozatot, mindegyik 3 ismétlésből álljon. Ha jól csinálod, akkor fejlődni fog a ferde hasizmod.

Második gyakorlat

Ülj egyenesen és csinálj egy kicsivel szélesebb terpeszt, mint amekkora a vállad. A kezeidet nyújtsd ki oldalra, majd fordulj el 90 fokkal oldalra, és próbáld megérinteni a bal lábadat a jobb kezeddel. Térj vissza a kezdőpozícióba és csináld meg ugyanezt, csak a másik oldalra. Ez számít egy ismétlésnek. Csináld meg mindkét oldalon 15-ször a gyakorlatot!

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: womenshealth.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!