Búcsúzz el az álmatlan éjszakáktól - 10 tipp a stresszmentes, mély alvásért

Pszichológusok szerint ezek a praktikák garantálják a pihentető éjszakát!

Amikor már semmi sem hat

A kevés és nem megfelelő alvásnak általában súlyos következményei lehetnek, amelyek nemcsak a fizikai-, hanem a lelkiállapotunkra is kihathatnak. Kutatások bizonyították, hogy ha valaki fáradtan ül a volán mögé, akkor jelentősen megnöveli a balesetek kockázatát, ugyanis reflexideje nagymértékben csökkeni fog. De ebbe beletartozik még a bőr gyorsabb léptékű öregedése, agyunk károsodása, megnövekszik a stroke kockázata, hamarabb találkozhatunk a rettegett csontritkulással, illetve a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulására is nagy az esély. Több daganatos betegség rizikóját, illetve kimenetelét befolyásolja, hogy mennyire vagyunk kipihentek. Azoknál, akik hat órát vagy annál kevesebbet alszanak éjjelente, megnő a bélrendszeri, illetve prosztatadaganatok kialakulásának esélye. Pszichológusok összeszedtek néhány egyszerű és betartható praktikát, amelyekkel igazán mélyen aludhatsz az éjszaka folyamán, sőt még az egészségügyi problémákat is elkerülheted. Íme!

Lapozz a cikk folytatásáért!

Fotó: 123RF.com

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!