Nagy magyar fodrászteszt: Ezt kapjuk a pénzünkért

A következőkben kiderül, mit kapunk a pénzünkért a különböző kategóriájú szalonokban.

Mit kapunk a pénzünkért?

A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) országszerte tesztelte a fodrászatokat, górcső alá vettek több budapesti és vidéki szalont is. A vizsgálat során összesen nyolc szempont alapján értékelték a versenyzőket, és érdekes eredmények születtek. A megmérettetésben luxuskategóriás boltot, franchise üzletet és egyszerűbb helyeket is kipróbáltak.

Haj-jaj, késtél!

Időpont-egyeztetés, várakozás

Ahogy a szépségszalonoknál általában, a fodrászatok esetében is azt gondolná az ember, hogy jobb biztosra menni és előre bejelentkezni. A gyakorlat azt mutatja, hogy a fogyasztók egy része ad hoc módon dönt, és a hirtelen "szervizelést" választja, míg az ellentábor inkább nem kísérletezik és időpontot kér. A várakozás nyilván összefügg azzal, hogy ki, melyiket preferálja. Míg a spontán vendégek tisztában vannak vele, hogy nem kerülnek egyből sorra, addig a naptárba vésett kliensekre fordítottja igaz. A tesztelés során egyetlen helyhez - a fővárosi Laffertonhoz - kapcsolódóan találtak példát online foglalásra, ami furcsa, tekintve, hogy mennyire az internet világában élünk.

Leadfotó, fotó: Foody.vn, Giphy.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!