Lehet te is rosszul szedted eddig ezt a vitamint? A magnézium így lehet valóban hasznos

Nagyon fontos, hogy megfelelő mennyiség jusson be a szervezetedbe minden nap, de nem mindegy, hogyan alkalmazod.

Össze-vissza szedni tényleg nem érdemes

A magnézium továbbra is az egyik legfontosabb ásványi anyag a szervezet számára. Ez számos biokémiai folyamatban vesz részt, és hozzájárul az izmok, az idegrendszer, a csontok, a szív és a vércukorszint egészségéhez.

A magnézium hiánya különböző betegségekhez és tünetekhez vezethet, mint például izomgörcsök, csontritkulás, szívritmuszavarok, cukorbetegség, stressz és persze alvászavarok.

A galériánkban most leleplezzük, hogyan is kellene okosan alkalmazni, hogy hasson is!

A magnézium bevitelének napi ajánlott mennyisége felnőttek számára 300-400 mg között van, de ez változhat az életkor, a nem, a terhesség, a fizikai aktivitás és az egészségi állapot függvényében.
Kattints a további képekért!

Talán nem is gondolnád, de a különböző vitaminok nem csupán általános egészségünkért és jólétünkért felelősek, hanem például az öregedés folyamatát is lelassíthatják.

Leadfotó: Flickr – Illusztráció

Oldalak

Sztárok
Anne Hathaway igazán nosztalgikus hangulatba került a Neveletlen hercegnőt visszanézve, a színésznő el is érzékenyült karrierje kezdetére visszatekintve, valamint azt is elárulta, hogy az egyik...
Lifestyle
A Mars titkai folyamatosan meglepetést okoznak a kutatóknak. Most az InSight űrszonda adatai szállították a nagy leleplezést!
Lifestyle
A Halak belemegy egy titkos viszonyba. Hétvégi szerelmi horoszkóp!