Nem gyógyszerek, mégis helyreteszik az immunrendszert - Te rendszeresen fogyasztod?

A szervezetünknek folyamatos erősítésre van szüksége. A leghatékonyabban úgy támogathatjuk, ha állandóan visszük be a vitaminokat, ásványi anyagokat - lehetőleg természetes forrásból. Szakértőnk, Czanik Balázs capoeira aerobik edző, életmód tanácsadó elmondja, mit ajánl.

Amikor az immunrendszer megadja magát

Megjelent Czanik Balázs Capoeira Aerobik 5. című DVD-je!

A legújabb edzésterv olyan mozdulatokat tartalmaz, melyekhez nem szükséges sem előzetes edzettség, sem ügyesség, pusztán némi kitartás és akaraterő. Az ülőmunkát végzők különösen imádni fogják a DVD-t, hiszen a fogyás mellett a gerincbántalmak orvoslására is tökéletes. A mozgás elsajátítása semmilyen előzetes tudást nem igényel, így bárki végezheti a gyakorlatokat otthon is. A DVD megrendelhető itt!

Napjainkban szervezetünk folyamatos stressznek és egyéb hatásoknak van kitéve, amire az emberi szervezet úgy reagál, hogy egyre inkább legyengíti az immunrendszerünket. Ez betegségeket eredményezhet, kisebbeket, rövidebb lefolyásúakat (fejfájás, influenza, ízületi gyulladások), de lehetnek elhúzódóak és krónikus betegségek is (szív- és érrendszeri betegségek, csontritkulás, idegi problémák, stb.). Így egyszer csak elérünk egy olyan alacsony energiaszintre, hogy az immunrendszerünk többé már nem képes megküzdeni a nap mint nap érkező behatásokkal, fertőzésekkel.

Zöldségek és gyümölcsök, nagy mennyiségben

Mindenki szervezetében vannak rossz és jó sejtek, de csak azoknak a szervezetében tudnak elszaporodni a rossz sejtek, akiknek valamilyen hatás miatt legyengült az immunrendszerük.

Ezért kell erősíteni még az egészséges emberek szervezetét is vitaminokkal, hogy mindig erősek maradjanak, a már betegekét pedig akár egy-egy nagyon drasztikusnak tűnő terápiával visszaállítani egy egészségesebb szintre. Ehhez kellenek elsősorban a zöldségek és a gyümölcsök. Nagy mennyiségben: a napi táplálkozás 70%-a növényi táplálék legyen, lehetőleg az is nyers formában, a maradék 30% más, pl. fehérje, szénhidrát, zsírok, stb.

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotó: New Health Guide

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!