Lista: ezekben az ételekben és italokban van a legtöbb B12-vitamin

Töltsd fel a raktáraidat!

A legjobb B12-vitamin források

A B12-vitamin elengedhetetlen az idegszövetek egészséges működéséhez és a vörösvérsejtek kialakulásához, a hiánya nagyon súlyos, időnként visszafordíthatatlan következményekhez vezethet. Mutatjuk, milyen finomságokkal tudod feltölteni a raktáraidat!

1. Tonhal

Az omega-3 zsírsavakban gazdag halak, mint amilyen például a tonhal, B12-vitaminban is bővelkednek, így érdemes hetente többször is fogyasztani belőlük, hogy a szervezetünkben ne üsse fel a fejét a hiány.

2. Túró

Amellett, hogy a túró gazdag B12-vitaminban, kalóriában szegény, szóval akár diéta alatt is nyugodtan falatozhatunk belőle.

3. Rákfélék

A rákfélékben a napi szükséges B12-vitamin mennyiség 80%-a található meg, ezenkívül remek forrásai a kolinnak; ez a vegyület a szív, illetve az agy egészségének megőrzéséhez járul hozzá.

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotó: 123rf.com

Oldalak

Szólj hozzá Te is!