Palau, a 15 szintes vízesés - Blogbejegyzés

Hua Hintől nyugatra, a myanmari határ mentén van ez a vadregényes nemzeti park – amikor jöttek a barátok, megtöltöttünk egy taxit és útnak indultunk. A taxiban kényelmesen hat ember fér el, mi kilencen voltunk, így vágtunk neki az egy órás útnak – hegyen-völgyön át.

Irány a nemzeti park!

Tudtuk, hogy enni-innivalót az úton kell megszerezni, meg is beszéltük a sofőrrel, aki mindenre lelkesen bólogatott, de valószínűleg semmit sem értett, mert az első megállónk a nemzeti park bejárata volt. Sebaj, vágjunk bele, gondoltuk és el is indultunk a kijelölt ösvényen.

Az első két megállóig kellemes sétának tűnt, kis fahidakon át, a vízfolyás mellett haladva, pillangókkal kísérve. Valami ilyesmi látványra számítottam nyáron Görögországban is, amikor ellátogattunk a pillangóvölgybe, de ott sajnos aludtak – itt viszont mindenfelé röpködtek körülöttünk, rászálltak a fejünkre, mintha valami Disney-rajzfilmben lettünk volna.

Fél óra alatt felértünk a negyedik szintre, ahol kis öblöt képzett a vízesés, itt bele is vetettük magunkat a frissítő habok közé. A lábainknál alkar nagyságú halak úszkáltak el, egy túravezető ki is fogott néhányat – puszta kézzel.

Innen vált igazán izgalmassá a terep, hol a folyó bal oldalán, hol a jobb oldalán tűnt járhatóbbnak a partszakasz, óriási köveket átmászva, indákba kapaszkodva – még jó, hogy nem a papucsunkban jöttünk.

Oldalak

Video Szerelmi horoszkóp
Sztárok
Frankie Grande, Ariana Grande bátyja, nem csupán híres testvérével való szoros kapcsolatáról ismert, hanem saját egyéni teljesítményeiről is. Ezúttal orrplasztikája miatt került reflektorfénybe.
Lifestyle
Igazából, ha nem akarunk vele vesződni, akkor be lehet dobni a mikrohullámú sütőbe is, de érdemes inkább egy nagy fazékban megfőzni.