Ha csak egy estéd van Szingapúrban - Blogbejegyzés

Bali felé vezető utunkon választani kellett: vagy Bangkokban éjszakázunk mielőtt felszáll a gépünk vagy szingapúri átszállással érkezünk az Istenek szigetére. Győzött az utóbbi, Szingapúrban még úgy sem jártunk. A gép este fél hétkor letesz, nagyjából egy óra múlva már be is emigráltunk a szigetországba. Ugyan csak ötkor indulunk tovább, de taxira nem akarunk költeni Délkelet Ázsia legdrágább országában, tömegközlekedéssel még éjfél előtt vissza kell indulnunk a reptérre. Maradt bő négy óránk, nézzük, mi fért bele!

Szingapúr

Sok-sok weboldal átböngészése után megszületett a program: a Clark Quay-en bepillantunk az éjszakai életbe, esetleg vacsizunk, majd visszafelé szétnézünk a Marina Bay Sands hotel legfelső emeletén. Ha marad időnk, a hotel mögötti kertben elsétálunk a tengerig, belemártjuk a lábujjunkat a szingapúri tengerbe és irány vissza a reptér.

A valóságban viszont hiába a pontos itiner, mégis rossz helyen szálltunk le a buszról, ami másfél órát zötykölődött velünk a tervezett 45 perc helyett. Máris itt az első akadály, szerencsére találunk egy bevásárlóközpontot, benne wifit, kinézzük az irányt és gyalog folytatjuk utunk. Fél óra sétálás után kiderült, hogy az irányt rosszul néztük ki, előkerül a duty freeben vásárolt Chivas, mi legyen.

Éhesek nem voltunk, csomagoltunk bundáskenyeret, ebédet, mindenféle nasit az útra (csak italt nem lehet felvinni a gépre ;)), így könnyen lemondtunk a vacsoraterveinkről, nézzünk inkább körül azon a híres 57. emeleten! Busz megvan, két dollár negyven cent, irány a Marina Bay Sand Hotel!

Fotók: singapore-guide.com, acamm2015.com

Oldalak

Sztárok
Krisztusi korba lépett hazánk egyik leghíresebb koncertzenekara, akiket a Budapest Park nyitó sajtótájékoztatóján kérdeztünk az évek óta töretlen népszerűségük titkáról és közelgő terveikről.
Lifestyle
Az anyaság csodálatos utazás, amelyről a közbeszédben az elmúlt évtizedekben szinte csak pozitív véleményt illett megfogalmazni. Szerencsére ma már nem így van; beszélhetünk és kell is beszélnünk...
Van egy három összetevős házi csodaszer, amely segítségével örökre búcsút inthetsz a konyhádban ólálkodó muslicáktól és legyektől.