A leggyakoribb panaszok közé tartozik a klíma hiánya, a pontatlan tájékoztatás, a zsúfoltság, valamint a pótlóbuszok minősége. A klímagarancia bevezetése ellenére előfordult, hogy a MÁV retró buszokkal pótolta a késő járatokat, amelyek nem feleltek meg az ígért komfortszintnek. Azért összességében elmondható, hogy a MÁV 2025-ben valóban új irányt vett. A késési biztosítás bevezetése, a technológiai fejlesztések, az infrastruktúra korszerűsítése és az utasbarát intézkedések mind azt mutatják, hogy a vasúttársaság komolyan veszi az utasok igényeit. Bár a késések és kényelmetlenségek továbbra is jelen vannak, a pozitív változások egyértelműek.
5/5
Fotó: Pinterest - illusztráció
Video Kulisszatitkok Solti Ádámtól: Őszintén beszélt a munkáról és a magánéletről
A leggyakoribb panaszok közé tartozik a klíma hiánya, a pontatlan tájékoztatás, a zsúfoltság, valamint a pótlóbuszok minősége. A klímagarancia bevezetése ellenére előfordult, hogy a MÁV retró buszokkal pótolta a késő járatokat, amelyek nem feleltek meg az ígért komfortszintnek. Azért összességében elmondható, hogy a MÁV 2025-ben valóban új irányt vett. A késési biztosítás bevezetése, a technológiai fejlesztések, az infrastruktúra korszerűsítése és az utasbarát intézkedések mind azt mutatják, hogy a vasúttársaság komolyan veszi az utasok igényeit. Bár a késések és kényelmetlenségek továbbra is jelen vannak, a pozitív változások egyértelműek.