2013-ban elindította a saját streetwear márkáját, az Off-White-ot, amely hidat képezett a luxusmárkák és a fiatalok körében népszerű brandek között. A divatház azonnal hatalmas népszerűségre tett szert, mára több mint 10 millió fős követőtábora van az Instagramon. A milánói székhelyű Off-White világszerte 49 üzletet nyitott, éves nyeresége bőven százmillió dollár felett van. A márka által gyártott ruházati cikkek és kiegészítők nagy része ugyanazokat a jellegzetes mintákat viseli: a termékeken gyakran idézőjelek, félkövér nagybetűk, jelölőszalag-minták és cipzárak láthatók. Abloh az üzleti stratégiája szerint rendszeresen együttműködött más, világhírű márkákkal: 2017-ben például a Nike-al kooperált a sportszermárka több, népszerű tornacipőjének újratervezésén, emellett közös projektbe fogott a Mercedes-Benzzel is, hogy feltérképezzék a jövő luxusautóját.
Fotó: Instagram/ nike
2013-ban elindította a saját streetwear márkáját, az Off-White-ot, amely hidat képezett a luxusmárkák és a fiatalok körében népszerű brandek között. A divatház azonnal hatalmas népszerűségre tett szert, mára több mint 10 millió fős követőtábora van az Instagramon. A milánói székhelyű Off-White világszerte 49 üzletet nyitott, éves nyeresége bőven százmillió dollár felett van. A márka által gyártott ruházati cikkek és kiegészítők nagy része ugyanazokat a jellegzetes mintákat viseli: a termékeken gyakran idézőjelek, félkövér nagybetűk, jelölőszalag-minták és cipzárak láthatók. Abloh az üzleti stratégiája szerint rendszeresen együttműködött más, világhírű márkákkal: 2017-ben például a Nike-al kooperált a sportszermárka több, népszerű tornacipőjének újratervezésén, emellett közös projektbe fogott a Mercedes-Benzzel is, hogy feltérképezzék a jövő luxusautóját.