Ezért néznek ki jobban a kaják a reklámokban: lehull a lepel a trükkökről

A következőkben lerántjuk a leplet az ügyes praktikákról, amiket a reklámokban arra használnak, hogy gusztusosabbá tegyék az ételeket.

A dezodor fényesebbé teszi a gyümölcsöt

A reklámokban a gyümölcsök mindig csak úgy csillognak és nem azért, mert órákig fényesítik őket. A marketing praktikához nem kell más, mint egy dezodor vagy hajlakk, és máris tökéletes az eredmény, a termék jobban eladható. Átverés? Lehet, de be kell ismerni, okos trükk.

Motorolaj juharszirup helyett

A palacsinta felszívja a szirupot, ami túl nehézkessé teszi a videók, fotók - reklámok - készítését. És mivel a marketing célra szánt termékeket egyébként sem fogyasztják el később, nem félnek helyettesítőket alkalmazni a kifogástalan eredmény érdekében. Így lehet, hogy a hagyományos öntetet motorolajra cserélik.

Karton a tortában

Annak érdekében, hogy a torta a reklámokban száraz, kezelhető, könnyen mozdítható legyen és benne minden a "helyén maradjon", a készítők kartonnal rétegezik a sütit. Néha fogvájót is használnak a szétesés megelőzése végett.

A glicerintől frissnek tűnnek a tenger gyümölcsei

A tengeri herkentyűk hamar elveszítik tökéletes megjelenésüket, de gond egy szál se. A reklámok készítői megoldják a problémát, csak egy kis víz és glicerin, és máris jobban fest a dolog.

Lapozz, cikkünk folytatódik!

Fotók: Brightside.me

Oldalak

Szólj hozzá Te is!