Elszomorító? Kiderült, mi teszi boldoggá a magyar fiatalokat

Ettől a dologtól érzik magukat a legjobban.

A fiatalok akkor boldogok, ha vásárolhatnak

Egy friss kutatásából az derült ki, hogy a vásárlási döntések szempontjából az Y és a Z generáció, vagyis az 1980 és 2000, illetve a 2000 után születettek a legkönnyebben befolyásolhatók. Ezek a korosztályok hajlamosak leginkább az impulzív, vagyis hirtelen döntésből fakadó, átgondolatlan vásárlásokra.

Az idősebb generációkat kevésbé teszi boldoggá a vásárlás, és akkor is inkább a használati cikkek beszerzését jelölik meg örömforrásként, míg a fiatalabbak gyakrabban érzik boldognak magukat vásárlás hatására, náluk leginkább ruházati cikkek és élelmiszerek szerepelnek a listán. A 15 év alattiak közel 40 százalékát, a 15–20 éveseknek pedig a negyedét minden alkalommal boldoggá teszi egy új termék vásárlása.

Lapozz, cikkünk a következő oldalon folytatódik!

Fotó: 123rf

Oldalak

Szólj hozzá Te is!