Lifestyle

Így kereshetsz 200 millió forintot az Instagram-oldaladdal: egy tini simán összehozta

Egy tini története megmutatja, hogy aki jól tudja üzemeltetni az Instagram-oldalát, az rengeteg pénzt tud vele termelni. Ehhez természetesen nem kell celebnek lenni.

Sőt, talán jobb is, ha nem vagy az

Megváltozott a világunk, és aki nem tudja kiaknázni a közösségi média adta lehetőségeket, az bizony hátrányba kerül. Ahogy fent is említettük, nem muszáj celebnek lenni, hogy sok pénzt tudj kipasszírozni a profilodból, bár az oldalad simán híressé válhat.

Más a helyzet, ha a vállalkozásunkat szeretnénk erre felépíteni, de az egész elindulhat úgy is, hogy vicces dolgokat, mémeket posztolunk ki. Azt meg már megtanulhattuk például a Cápák között című műsorból is, hogy egy egyszerű ötlet is robbanhat óriásit.

Video Kiemelkedő női teljesítmények, neves sztárvendégek - Hetedszer ünnepeltük az Inspiráló Nőket

A galériánkban megmutatjuk, hogy egy tini és a testvére miképp tudott több mint 200 millió forintot kipasszírozni poéból indult Instagram-oldalukból.

Ez lesz az egyik legszigorúbb jogszabály. Alá is írták a törvényt, hogy a gyerekek ne használhassák a közösségi médiát.

Leadfotó: Illusztráció

Oldalak

Lifestyle
Lifestyle
Nem csak a karrier, a magánéletük szempontjából is katasztrofális hónap vár rájuk.
Home&Design
Egy otthon lehet elegáns és időtálló, mégis friss és izgalmas – a profik megmutatják, milyen elemekkel tudod kiemelni, hogy ne olvadjon bele a megszokottba.
Sztárok
Katalin hercegné isteni stílusa folyamatosan formálódik, így nem csoda, hogy Vilmos herceg felesége idővel megvált néhány, egykor nagyon kedvelt darabjától.
Sztárok
A 80-as évek ikonikus sztárja, Beverly D’Angelo, most is képes meglepni a rajongókat: a legutóbbi Los Angeles-i bevásárlóútján olyan megjelenéssel tűnt fel, hogy sokan első pillantásra fel sem...
Lifestyle
Az állandó kísérőnkön, a Holdon olykor titokzatos fényvillanások jelennek meg. A tudósok sokszor ellentmondanak egymásnak, hogy ezt mi okozhatja.
Lifestyle
Bár a reklámok világától sokszor elkülönítjük a filmeket és sorozatokat, valójában a vászon és a képernyő régóta a marketing egyik legerősebb terepe.