Milyen alakú a popsid? Ezekkel a gyakorlatokkal formálhatod a legjobban

Nem mindegy, mit csinálsz.

Így eddz a popsitípusod alapján

Egy személyi edző szerint 4 nagy típusa van a női hátsóknak, amelyek nem csupán formájukban különböznek egymástól, hanem szükségleteiket tekintve is. A négyszögletes, a kerek, a szív, illetve a fordított V alakú popsit akkor lehet a leghatásosabban alakítani, ha a hozzá leginkább passzoló gyakorlatokat végezzük - írja a DailyMail.

Négyszögletes

A négyszögletes fenéktípust arról lehet felismerni, hogy nem túl nagy és húsos, és alul-felül nagyjából ugyanolyan széles. Ilyen hátsóval büszkélkedhet a 22 éves modell, Kendall Jenner is. A személyi edző szerint ebben az esetben kiemelten fontos a farizmok kidolgozása, hogy legyen mivel kitölteni a bikinit. "Főleg a középső farizom edzésére kell nagy hangsúlyt fektetni, ezt a kitörés különböző válfajaival remekül meg tudjuk tenni."

Videón a kitörés helyes végrehajtása

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotó: Instagram; Videók: youtube.com

Oldalak

Címkék:

Szólj hozzá Te is!