FemGym: íme a megfelelő futás előtti bemelegítés - Videó

A futás rendkívül népszerű mozgásforma, nem véletlenül. Kikapcsol, felfrissít, megmozgat, bármikor végezhető, és igazából csak egy jó cipőre van szükségünk, és már mehetünk is. Mégis számtalan sérülés lehetőségét rejti magában akkor, ha nem figyelünk kellőképpen bizonyos dolgokra.

Mozogj velünk! - Palotás Andrea, gyógytornász-fizioterapeuta

Palotás Andrea vagyok, gyógytornász-fizioterapeuta. A gyógytorna nemcsak a műtét utáni rehabilitációban fontos, hanem a megelőzésben, a mozgásszervi panaszok megelőzésében, valamint a sport rehabilitáció részeként is. A közösen végzett terápia során arra törekszem, hogy mindenki visszanyerje testi-lelki jólétét, és hogy a mozgás ismét örömteli, fájdalommentes legyen. Munkám során az éppen aktuális problémán kívül az egész testet figyelem, mert tapasztalataim alapján hatékonyabb kezelés érhető el hosszú távon, ha a teljes testet, mint egységet szemléljük. Tanácsaimat mostantól a Femcafén is végigkövetheted, tarts velem!

Mozogj velünk!

A futás előtti bemelegítés is ilyen, ami jó esetben rutinszerűvé válik, és nem feledkezünk meg róla sosem. Ebben a videóban egyszerre kétféle gyakorlatsort is mutatunk, az egyik egy egyszerűbb feladatokból álló, rövidebb gyakorlatsor, a másik funkcionális jellegű, picit hosszabb. Így ezek közül mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet.

Leadfotó: Palotás Andrea

Oldalak