A kutatócsapat tagjai viszont egyetértettek abban, hogy a nyelvtanulás a ritmus megértésével kezdődik, az altatódalok hatására ugyanis a csecsemők sokkal jobban fejlődtek. „A kisbabák a ritmust egyfajta váznak használják a beszéd megértéséhez, aztán ehhez a vázhoz adják hozzá a különféle fonetikus információkat” – tette hozzá Goswami. – „Valójában a megtanult ritmusmintákat használják arra, hogy megértsék, hol ér véget egy szó és hol kezdődik a másik.”
Fotó: Pinterest
A kutatócsapat tagjai viszont egyetértettek abban, hogy a nyelvtanulás a ritmus megértésével kezdődik, az altatódalok hatására ugyanis a csecsemők sokkal jobban fejlődtek. „A kisbabák a ritmust egyfajta váznak használják a beszéd megértéséhez, aztán ehhez a vázhoz adják hozzá a különféle fonetikus információkat” – tette hozzá Goswami. – „Valójában a megtanult ritmusmintákat használják arra, hogy megértsék, hol ér véget egy szó és hol kezdődik a másik.”