Pár hét alatt feszes és izmos comb: mutatjuk a gyakorlatokat!

Még nem késő formába hoznod magad.

Gyilkos combgyakorlatok

A női test egyik legkényesebb része a comb: könnyen lerakódik ott a felesleg, az eltüntetése pedig nem megy varázsütésre. Sopánkodás helyett azonban azt javasoljuk, inkább gyúrj rá a területre - mutatjuk a leghatékonyabb (bár kétségkívül gyilkos) gyakorlatokat! Pár hét alatt már láthatod az eredményt.

1. Pisztoly guggolás

Állj egyenesen, a karjaidat kinyújtva emeld fel a mellkasod elé. Az egyik lábadat emeld el a talajtól, majd szép lassan guggolj le úgy, hogy a megemelt lábad ne érje a földet, a hátad és a karjaid pedig feszesek maradjanak. Tartsd meg ezt a pózt pár pillanatig, majd állj fel. Ez számít egy ismétlésnek.

Ennyit csinálj: 3 sorozat mindkét lábbal, mindegyik 6 ismétlésből álljon

2. Lábujjhegyen járás

Vegyél a kezedbe két, egyenként legalább 2 kg-os súlyzót. Állj meg egyenesen, majd emelkedj lábujjhegyre és járkálj így kb. 60 mp-ig. Ez számít egy ismétlésnek.

Ennyit csinálj: 6X60 mp

3. Lábemelés labdán

Ehhez a gyakorlathoz szükséged lesz egy fitballra. Feküdj a hátadra, majd a próbáld meg a képen látható testhelyzetet felvenni: talpaid szilárdan álljanak a labdán, a térdeid legyenek behajlítva, karjaidat tárd szét. Az egyik térdedet indítsd el a vállad irányába, majd engedd vissza és csináld meg ugyanezt a másik lábaddal is. Ez számít egy ismétlésnek.

Ennyit csinálj: 3 sorozat, mindegyik 6 ismétlésből álljon

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: womenshealthmag.com

Oldalak

Címkék:

Szólj hozzá Te is!