Ennél a banknál visszahívhatod az utalást, ha rossz összeget vagy számlaszámot adtál meg

A funkció az esetleges csalások kivédésében is hasznos lehet, hiszen lehetővé teszi a kliensek számára, hogy gyorsan reagáljanak, ha valamilyen okból megkérdőjelezik a címzett kilétét.
Sok banki ügyfél régi álma teljesül
Bizonyára veled is előfordult már, hogy utólag rájöttél: rossz címzettet, esetleg nem megfelelő összeget adtál meg egy banki átutalásnál. Ilyenkor az ember a szívéhez kap, és ösztönösen mepróbálja korrigálni a dolgokat, ám erre nemigen van lehetősége. Mi ez, ha nem egyfajta "valóra vált rémálom"?
Pedig mennyire hasznos és népszerű funkció lenne a banki átutalás villámgyors lemondása, illetve visszahívása! Nos, miként arra az Independent új cikke is felhívja a figyelmet, létezik egy mobilbank, mely most pontosan ezt a lehetőséget vezeti be ügyfelei számára.
Az újdonság persze nem csupán azért fontos, mert így utólag is korrigálhatók az átutalás elküldése előtt elkövetett hibák, hanem azért is, mert segíthet megelőzni az esetleges csalásokat, hiszen lehetővé teszi a kliensek számára, hogy gyorsan reagáljanak, ha valamilyen okból megkérdőjelezik a címzett kilétét.
Kíváncsi vagy a többi részletre is? Lapozz tovább: a cikk a galériában folytatódik!
