3 egyszerű gyakorlat, ami a combot, a popsit és a hasat is formálja

Az újévi fogadalmak között leggyakrabban a fogyókúra és egészséges táplálkozás áll. Szakértőnk, Czanik Balázs segítségével olyan Capoeira Aerobik gyakorlatokat mutatunk, amelyekkel hatékonyan formálhatod a problémás testrészeket.

Tenni kell az álomalakért

Az ábrándozás és az elhatározás nem elegendő, tenni kell! Abban senki sem tud segíteni, hogy helyetted elvégezze a feladatokat, de abban igen, hogy ha csinálni akarod, akkor sikeres légy! „Mindenekelőtt fejben kell rendet rakni: nem fogyókúrázni kell, hanem életmódot váltani, aminek egyformán fontos része az étkezés és a mozgás. Ha valaki őrült, koplalós diétába kezd, és drasztikus edzésbe fog, egyrészt hamar elveszti a lelkesedését, másrészt pedig többet árt magának, mert ha nem eszik, akkor a szervezete elkezdi raktározni a zsírt, amitől a fogyás egyáltalán nem indul el. Sokan azért nem mozognak eleget, mert nincs idejük mindig edzőterembe menni, pedig otthon is remekül lehet haladni, ha megfelelő gyakorlatokat végzünk. Most olyanokat mutatok, amelyek a has, comb és a fenék formálásban segít” – mondta Czanik Balázs, a Capoeira Aerobik megalkotója.

1. gyakorlat

Terpeszállásból a testsúlyunkat az egyik oldalra helyezve rugózunk 2x az egyik oldalra, majd 2x a másikra, közben a mellkas előtt összeérintjük a kezünket. 40x ismételjük mindkét oldalon. Remekül hat a comb- és farizomra.

Lapozz, a cikk folytatódik a következő oldalon!

Fotók: Czanik Balázs

Oldalak

  • 1
  • 2

Szólj hozzá Te is!