Lifestyle

Brazil hangulattal és NŐI reklámarccal indítja a nyarat a kedvenc kávémárkánk

Brazília homokos tengerpartjait idéző kávékkal érkezik a Nespresso 2022-es nyári kollekciója, amelynek új arca és múzsája Alessandra Ambrosio. A trópusok fenséges ízei és Brazília nemzeti itala, a Caipirinha tiszteletére most fontos szerepet kapott a lime és a menta; így születtek meg az új, frissítő Barista Creations Liminha Over Ice és Exotic Liminha Over Ice ízesített kávék.

Legyen a kávézás a napod fontos és tudatos része

A kampány arra ösztönzi a kávé szerelmeseit, hogy szánjanak időt testi-lelki jóllétükre és a nyári szabadidejük tudatosabb átélésére. Ez az évszak tökéletes arra, hogy új szokásokat alakítsunk ki, legyen szó akár reggeli jógagyakorlatokról, vagy csendes ábrándozásról naplóírás közben. Hogy segítsen beépíteni a mindennapokba ezt a tudatos energiát, a Nespresso egyedi mantrákat fogalmazott meg a nyárra, mint például a „Brew, Breathe, Bloom” (Kávézz, Lélegezz, Nyiss a világra) és az „Inhale, Exhale, Enjoy” (Belégzés, Kilégzés, Feltöltődés). Ezek a motivációs üzenetek a márka limitált kiadású kávéscsészéit is díszítik, így a reggeli kávéd mellé egy egész napon át elkísérő pozitív megerősítést is kapsz.

Fotókért a csodás Alessandra-ról lapozz a következő oldalra

Oldalak

Lifestyle
Utazás
Magyarországon is sok állat esik áldozatul az autósoknak, de egy kis odafigyeléssel ezt el lehet kerülni. Ráadásul ezt az állatfajt nem is könnyű észrevenni.
Lifestyle
A rizsfőzés után olyan, mintha csak egy koszos levet látnánk, ami általában a lefolyóban végzi. Ha viszont meglátod, mihez lehet kezdeni vele, kétszer is átgondolod, hogy kiöntsd-e!
Sztárok
A francia színész idén novemberben tölti a 89-et, friss fotót pedig már rég láthattunk róla, most azonban lánya, Anouchka a minap reggelizés közben örökítette meg legendás édesapját, a felvételt...