Fashion&Beauty

Nyilvános divatbemutató lesz a Buckingham palotában

Különleges kifutót építenek a Buckingham Palota kertjébe, hisz a július 11. és 14. között megrendezésre kerülő The Coronation Festival számos divattal kapcsolatos eseménynek is otthont ad majd.

30 font a belépő
A királynő megkoronázásának 60. évfordulójára szervezett rendezvénysorozat 4 napon át fogja szórakoztatni az érdeklődőket, hisz az első, zártkörű nap után, július 12-től bárki megnézheti a kiállításokat, a bemutatókat és az egyéb programokat, ha megváltja a 30 fontba kerülő jegyet.

Különleges kifutó
A The Coronation Festival nevet viselő eseményen a királyi családdal szoros kapcsolatban álló beszállítók mutatkoznak be, sőt a királynő kifejezett kérésére 4 divatbemutató is bekerült a programba. A különleges eseményeknek a jelenleg is építés alatt álló divatrész fog otthont adni, ami egy kövekkel burkolt kifutóból, rengeteg virágból és 400 sövényszerű ülőhelyből fog állni.

4 tematika, 4 bemutató
Az első bemutató, a Vintage Picnic az elmúlt 60 év nappali és sportviseleteit mutatja be, beleérte a királyi öltözékekért felelős Stewart Palvin alkotásait is. A Reinvention elnevezést viselő szekció az udvari etikett és egyéb öltözködési szabályzatok által meghatározott ruhákat fogja a közönséggel megismertetni, míg a Best of British részleg az oly jellemző Lock & Co keménykalapokat, a Fulton esernyőket és a Hunter gumicsizmákat vonultatja majd fel, ám a James Bond ruhatárát szolgáltató Thresher and Glenny, Gieves & Hawkes és a Henry Poole is bemutatkozik. Végül a Diamonds & Pearls kifutóján a királyi vörös szőnyeges eseményeken viselt ruhákat mutatják be, igy például a Mappin and Webb, John Lewis és a Daks estélyi ruháit.

Oldalak

Fashion&Beauty
Lifestyle
Egy gimnazista úgy érezte, hogy volt egy idős férfi, aki mindenbe bele akart kötni. Később neki a súlyát is elkezdte erősen kritizálni.
Sztárok
Gáspár Győző már tudja jól, hogy mi lesz a titka annak, ha visszakerül a képernyőre. A végén persze még az is lehet, hogy igaza lesz.
Lifestyle
Igyekszünk tudatosan vásárolni, és sokan fordulnak már az olcsóbb, saját márkás termékek felé a szupermarketekben. Viszont tudod, hogy valójában mit teszel ilyenkor a kosaradba?