Fashion&Beauty

Hamarosan a Tiéd lehet Heidi Klum új ruhakollekciója

A szupermodell az egyik legnagyobb áruházlánc számára tervezett saját kollekciót.

Heidi Klum, a polihisztor

Heidi Klum szupermodell, műsorvezető, színésznő, divattervező, producer. Ha egyszerű névjegykártyát kellene kiállítanunk számára, meglehetősen nehéz dolgunk lenne, mert nem férne rá a sok szerepe egyetlen apró papírra. A 44 éves gyönyörű stílusikon karrierje csúcsán van, dögösebb, mint valaha, és sikert sikerre halmoz. A négygyermekes családanya a folytonos csillogáson és reflektorfényen túl pedig természetességét is megőrzi, amiért imádják a rajongói. A szőke szépség tehát igazi polihisztor, aki szeret több különböző projekten is dolgozni. A következőkben egy újabb nagy dobásáról lesz szó, aminek Te is részese lehetsz.

Lábai előtt a divatszakma

Ahogy említettük, Heidi Klum nem csupán modellként elismert személy, de a divatszakma is a lábai előtt hever, és nem véletlenül. Kifinomult és extravagáns stílusa miatt imádják a tervezők, és ő maga is szeret újat alkotni a témában. Így nem meglepő, hogy a híresság csatlakozott a Lidl kampányához, ami annyit jelent, hogy a jövőben a bevásárlókosarunkba a friss kenyér mellé Heidi vadonatúj, az áruházlánc számára tervezett, kézírásával ellátott ruhakollekciójának darabjait is beletehetjük.

Év végén találkozhatunk a kollekcióval

A Lidl vásárlói év végén találkozhatnak majd az exkluzív kínálattal, amihez Heidi annyit fűzött hozzá, hogy megtiszteltetés számára az áruházlánccal való közös projekt létrehozása. "Remélem, hogy tetszeni fog a Lidl számára létrehozott kollekcióm. Nagy örömet jelentett számomra ez a munka. Hozzám hasonlóan a Lidl is komoly igényt támaszt a szuper áron elérhető, jó minőségű termékek iránt... hiszen a divatnak örömet kell jelentenie, és ezt mindenki számára elérhetővé kell tenni" - hangsúlyozta a modell az együttműködés bejelentésekor.

A "divathét"

A Heidi Klummal közös divatkampány alappillére az úgynevezett "Lidl divathét", ami egy hosszú távra tervezett értékesítési platform, amely segítségével az áruházlánc globális kínálatát prezentálja. Ezt a kezdeményezést évente többször, nemzetközi szinten minden üzletben megrendezik majd, a kiskereskedelmi egységekben a kollekciót kizárólag ezekben a hetekben fogják például bemutatni. A modellel való kollaboráció iránti lelkesedés természetesen a Lidl irányából is érezhető. "Heidi tökéletes inspirációs forrást jelent. Otthonosan mozog a divatvilág nagyvárosaiban, energiát és életörömöt sugároz, emellett megmarad természetesnek. Ő a megfelelő ember a Lidl és vásárlói számára" - fejtette ki az áruházlánc képviselője, Tőzsér Judit.

Heidi Klum smink nélkül is gyönyörű

Bár a szupermodell szinte minden nap teljes harci díszbe vágja magát a különböző TV-s megjelenések és munkája miatt, vannak relaxálós pillanatai is, amikor ő is ledobja a sminket és természetességével hódít. Rajongói imádják, hogy ennyire őszintén vállalja ezt a reflektorfényen túli oldalát, amiről fotókat is megoszt közösségi oldalán.

Fotók: Instagram/heidiklum, Wallpapersdsc.net

Oldalak

Fashion&Beauty
Egészség
A rák persze a genetika miatt kialakulhat olyan embereknél is, akik eddig teljesen egészséges életet éltek. Azonban ha háttérbe szorítasz néhány rossz szokást, akkor jóval kisebb az esélye, hogy...
Utazás
Még nem indult be a szezon, de lassan érdemes elgondolkodni, szeretnénk-e szállást foglalni a Balatonnál idén. Annyi biztos, hogy borsosabb árakra készülhetünk, mint tavaly.
Lifestyle
A Napoletana 1963. augusztusában nyitotta meg kapuit a Váci utca 16-ban, az egykori Fontana üzletház helyén. Akkor viszont még nem igazán tudtuk, mi is az az eredeti olasz gasztronómia!